• červenec 2010
  • 1 482 zobrazení
  • červenec 2010
  • 1 035 zobrazení
Krásné léto jsme završili českou dovolenou v ČESKÉM RÁJI (21.-28.8.) s príma známými Dajkou, Jaromírem, jejich 11letou Terezkou a kavalírem Enjinkou. Počasí opět 100% vyšlo!!! Na víkend za námi přijela i Lenička s Martinem. Peťa za námi jezdil jak mohl a částečně si to spojil s pracovními záležitostmi. 1. den (so) padl na ubytování v čerstvě zrekonstruované chalupě s oplocenou zahradou pro psy...mimochodem bylo i parádně zvolené strategické místo v MLADĚJOVĚ - STŘELČI. V sobotu se stihla i podvečerní procházka po okolí. Neděle byla turistická + relaxační - 1) se jelo cca 10 km do PRACHOVSKÝCH SKAL Zvolili jsme I. okruh. 2) JinJINOLICKÝ RYBNÍK + pozdní oběd v Rumcajsově restauraci u Jičína. Odpoledne dorazil Peťa s Áďou, který v sobotu ve Zlíně dohrával házankářský turnaj. 3. den pondělí - PRACHOVSKÉ SKÁLY tentokrát i s klukama - II. okruh, JIČÍN- prohlídka pěší zóny (náměstí a okolí), oběd na náměstí, prohlídka věže (146 schodů), průlezky pod věží. Večer se samozřejmě jaksepatří halekalo s kytárkou.
4. den - SOBOTKA - lovecký zámeček HUMPRECHT, místní hřbitov kde je pochován F. Šrámek, hrad KOST- prohlídka II. okruh mučírna, zbrojnice, černá kuchyně. Áďu v mučírně zavřeli na pranýř. A máme nový poznatek, že na Kost mohou i psi. Dále se jelo do vesničky VESEC - dědinka s původní architekturou, kde se natáčela spousta filmů např. Jak dostat tatínka do polepšovny, Jára Cimrman aj.
Úterní odpoledne jsme zakončili prohlídkou HRUBÉ SKÁLY (po žluté turistické značce - Mariánská vyhlídka - památník horolezců - mimo značku jsme objevili nádherné výhledy na HS město- zpět po zelené Myší dírou na parkoviště). Nabitý den se završil "extrémní" sportovní aktivitou na vysokých lanových překážkách v lanovém centru. 5. den - zřícenina TROSKY (menší věž Baba, vyšší Panna - zpřístupněná) + loutkové divadlo. Vše s námi jako rozcvičku na pořádný sportík absolvovala Connie. PAŘEZ - skála. 6. den - BOZKOVSKÉ DOLOMITOVÉ JESKYNĚ (cca 8 km od Semil) - 2. největší po Koněpružských, je zde největší podzemní jezírko v ČR, starý MLÝN z roku 1684 v Roztokách u Semil, KLOKOČSKÉ SKÁLY (jen já+ ÁĎa + Connie). 7. den - doploledne odpočinek, odpoledne - JIČÍN - vipetí probíhačka s Ivetkou Kendíkovou a její smečkou. Konča se viděla se svou původní rodinkou naší chovatelky.
  • léto 2010
31.7.- 6.8. jsme podnikly s Nelinkou a chlupatými společnicemi dámskou jízdu na psí kemp pořádaný MSC svazem do Jižních Čech. Slavětín je malá dědinka u SLAVONIC. Ubytování bylo poskrovné, ale zázemí pro všechny psí činnosti splňovalo moje očekávání. Coursingových tréninků je pro nás začátečníky na Moravě aktuálně pramálo a lákavé bylo i seznámení se s novými psími aktivitami. Na programu byl kromě COURSINGU, HANDLING - vystavování, AGILITY, POSLUŠNOST aj. Počasí i technika maličko pozlobila, ale 3. dny běhání bylo pro nás akorát. Náramně jsem si užívala viditelné pokroky dorůstající Konči (3.8.-9 měsíců).
Kategorie: zvířata
  • srpen 2010
Hlavním posláním této zahraniční mise, bylo bezproblémové předání našeho štěňátka A vrhu do Itálie. Po drobných sobotních komplikacích a návštěvě Abba Nakiho v předvečer předávky na veterině, jsme v neděli brzy ráno vyrazili směr Trieste. Adrenalinek nám stoupl při nahánění se s italskými paničkami, který vystřídaly endorfiny při našem osobním setkání s Michelou a Alessandou. Abba se hned skamarádil s novým vipetím bráškou a předcestovní horečku vystřídal maximální pocit štěstí. Prcek je v dobrých rukách u italských vipeťářů a my můžeme oslavovat zbytkem dovolené náš rychle udaný A vrh. 1. noc jsme strávili ve slovinském Portoroži. Toto přímořské městečko nás oslovilo již při 1. návštěvě před několika lety. Dýchla na nás opět v plné síle atmosféra konce prázdnin, večerní korzování po kolonádě plné světel a hudby, plnými doušky jsme nabírali vůni moře. Příjemné pocity umocňovalo i "známé prostředí", kdy i ubytování bylo nečekaně zvolené na místě, které jsme si před 4mi roky projížděli intenzivně na kole. 2.-4. den jsme přijali pozvání Valentových, kteří se poblíž rekreovali s větší částí své vipetí smečky na "dači" ve Fažaně. Děkujeme tímto za jejich milou společnost a průvodcovství v Pule a Rovinji. Nejenom lidi si přišli na své. Dovču si určitě užili i naši miláčci, bez kterých by náš život už nebyl úplný :-)
  • září až říjen 2013
Letošní nabité léto pokračovalo dobrodružnou cestou - tentokrát na UKRAJINU. Jelikož v poznávání krás přírody východní části Evropy máme ještě slabiny, nadhodili jsme tuto myšlenku ukrajinským přátelům Halině a Andrejovi a po 2 letech se toto zrealizovalo. A jako průvodci se osvědčili na výbornou! Zajistili naší 20hlavé zlínsko - pražsko - kladeňácké výpravě krásné ubytování v novém srubovém komplexu v městečku Kaliny v Zakarpatsku. Škoda jen pro váhající zlínské kamarády, kteří nakonec z různých důvodů cestu neabsolvovali. Ukrajinská příroda je krásná, nejvyšší hora UA Goverla (2061 m) je jen o necelých 500 m vyšší než Sněžka a místní Poloniny plné borůvek a horských jezírek jsou pro sportovně laděné romantiky jako stvořené. Příjemné byly i místní termální prameny a návštěva slaných kopališť kousek od Kaliny. Naši nejmladší členové (Nelinka a Áďa Rajnochovi, Irenka Kačinská, Ondra + Gábča) se osvědčili nejenom jako skvělí znalci fauny a flóry, nejzdatnější "šerpové" při zdolávání nejvyšších místních kopců, ale i jako profesionální sběrači borůvek. Tuto poslední devednost i jako nadějní obchodníci náležitě zpeněžili.
  • srpen 2010
vipet
Kategorie: zvířata
  • únor 2010
  • 19.5.2012
Elektra's Voodoo Talk at Kentfield (FRA) x Abonetty Brook ReadyGO (CZE)
  • březen 2015
  • červenec 2006 až květen 2013

Adresa na Rajčeti

www.eraj.rajce.idnes.cz

17. srpna 2010

Webová adresa

Mí oblíbení lidé na Rajčeti

Má oblíbená alba na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)